• سه شنبه ٢١ شهريور ١٤٠٢-١٥:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤٩٧
پیرهادی تذکر داد:12-176

منزلتِ استفاده کنندگان از کارت منزلت خدشه دار شده است

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به درخواست شهروندان برای رفع مشکلات دریافت و شارژ کارت منزلت اظهار داشت: مشخص است که این کارتها به چه اقشاری داده می شود و سالمندان و اقشاري خاص از آن بهره‌مند می شوند و باید شأن و جایگاه این افراد حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی با بیان اینکه چند ماه قبل نیز در این خصوص تذکری را ارائه کرده بوده است؛ گفت: شأن و منزلت افرادی که از این کارت‌ها استفاده می کنند رعایت نمی شود و افراد باید برای دریافت کارت خود و یا شارژ آن به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه و هزینه پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه پیش از این خدمات کارت منزلت در ۱۰ ایستگاه مترو ارائه می شد و شهروندان راضی بودند؛ اظهار داشت: اکنون تنها در یک ایستگاه، خدمات کارت منزلت ارائه می شود و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده است.
وی با طرح این پرسش که چرا سالمندان و افرادی که از کارت منزلت استفاده می‌کنند؛ باید به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر مراجعه نمایند گفت: چرا افراد را به سختی می اندازید؟! دریافت کارت‌ منزلت پروسه سختی برای سالمندان و افراد استفاده کننده دارد.
وی افزود: نام این کارت را به جای منزلت کارت شرمندگی باید گذاشت و جای تأسف دارد.
پیرهادی از شهرداری تهران خواست روال ارائه کارت منزلت را به روال قبل بازگردانند و تعداد ایستگاه‌های صادر کننده کارت را نیز مانند گذشته افزایش دهند و تأکید کرد که شهرداری تهران فرصت را از دست ندهد و در اولین فرصت نسبت به تسهیل دریافت این کارت برای استفاده کنندگان اقدام و گزارش آن را به شورای شهر اعلام کند.
مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مهدی پیرهادی خواست تذکر خود را به طور مکتوب به هیئت رئیسه ارائه کند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: